Розклад занять
в Ставищенському закладі дошкільної освіти «Сонечко» на 2023/2024 навчальний рік
День тижня | Групи | |||||
Понеділок | Ранній вій «Бджілка» | Молодша група «Ромашка» | Середня група «Пізназко» | Середня група «Калинка» | Старша група «Дзвіночок» | Старша група «Веселка» |
1.Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною». «Комунікативний розвиток особистості» . 2.Здоров’я та фізичний розвиток. | 1. Дитина у світі мистецтва. Музика. 2. Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене», «Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості». | 1.Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене», «Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості». 2.Здоров’я та фізичний розвиток.(зал) | 1.Природній світ : дитина у світі природи. 2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення. (ліплення /аплікація) Піший перехід | 1.Інтегроване заняття з розділів « Предметний світ:що навколо мене; Соціальний світ:хто поряд зі мною «Комунікативний розвиток особистості». 2.Дитина у світі мистецтва. Музика. 3.Конструювання (‖ пол..дня). | 1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною». 2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація ). Піший перехід 3.Конструювання (‖ пол..дня) | |
Вівторок | 1. Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі. 2. Здоров’я та фізичний розвиток (зал) | 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 2. Дитина у світі мистецтва (музика) | 1. Дитина у світі мистецтва (музика) 2.Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі. | 1.Дитина в сенсорно –и пізнавальному просторі. 2.Природний світ: дитина у світі природи. 3.Дитина у світі мистецтва. Музика. | 1.Дитина в сенсорно –и пізнавальному просторі. 2.Природний світ: дитина у світі природи. 3.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/живопис IV). |
Середа | 1. Дитина у світі мистецтва. Музика. 2.Комунікативний розвиток особистості. Літературна скринька. Театральна мозаїка. | 1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною». 2.Дитинау світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація). | 1.Природний світ: дитина у світі природи 2.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/ Літературне образо творення) Піший перехід Театралізоване образоворення (‖ пол. дня) | 1. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Літературне образотворення». 2. Здоров’я та фізичний розвиток (зал) 3. Театральне образо творення (‖ пол..дня) | 1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене, Соціальний світ: хто поряд зі мною». 2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація). Піший перехід 3.Театральне образо творення. (‖ пол..дня) | 1. Інтегроване заняття з розділів « Предметний світ:що навколо мене; Соціальний світ:хто поряд зі мною », «Комунікативний розвиток особистості». 2. Дитина у світі мистецтва. Музика 3 Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол..дня) |
Четвер | 1. Природний світ: дитина у світі природи. 2. Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образотворення. (малювання/ліплення) | 1.Дитина у світі мистецтва. Музика 2. Природний світ: дитина у світі природи. | 1. Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене», «Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості». 2.Дитина у світі мистецтва. Музика | 1.Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості». 2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (‖ пол..дня) | 1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо нас; Соціальний світ: хто поряд зі мною». 2.Природний світ: дитина у світі природи. 3. Здоров’я та фізичний розвиток. (ІІ пол.дня) | 1. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Літературне образотворення». 2. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною». 3.Здоров’я та фізичний розвиток(зал) |
П’ятниця | 1(0). Дитина у світі мистецтва. Музика. 2. Дитина у світі мистецтва. Літературне образотворення» | 1.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/ Літературне образо творення) 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Дитинау світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація). 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Дитина у світі мистецтва (музика) 2. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною». | 1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Літературне образотворення». 2.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/живопис IV). 3.Здоров’я та фізичний розвиток (зал) | 1. Природний світ: дитина у світі природи. 2. Дитина у світі мистецтва. Музика . 3. Театральне образо творення (‖ пол..дня) |
Режим дня
Режимні процеси | Ранній вік | Молодша «Ромашка» | Середня «Пізнайко» | Середня «Калинка» | Старша | Старша «Веселка» |
Прийом дітей, огляд, спілкування, ігри | 8.00 - 8.10 | 8.00 - 8.13 | 8.00 - 8.20 | 8.00 - 8.28 | 8.00 - 8.36 | 8.00 - 8.46 |
Підготовка та проведення ранкової гімнастики | 8.10 -8.20 | 8.13 – 8.20 | 8.20 – 8.27 | 8.27 – 8.36 | 8.36 -8.46 | 8.46 – 8.56 |
Сніданок | 8.20 - 8.50 | 8.20 - 8.45 | 8.28 - 8.49 | 8.36–8.56 | 8.46- 9.15 | 8.58 - 9.15 |
Ігри, підготовка до занять | 8.50-9.15 | 8.45 -9.30 | 8.50 - 9.30 | 8.56 - 9.30 | 9.15-9.30 | 9.15 -9.30 |
Заняття | 9.15 - 9.30 9.45 | 9.30-10.15 | 9.30- 10.15 | 9.30- 10.35 | 9.30 - 10.10 10.20 – 11.00 | 9.30 - 10.15 10.35 – 11 00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка | 9.45- 11.20 | 10.15 - 12.00 | 10.15-12.00 | 10.35 -12.10 | 11.00- 12.20 | 11.00 - 12.20 |
Підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури | 11.20- 11.35 | 12.00- 12.10 | 12.05-12.15 | 12.10-12.20 | 12.20 – 12.30 | 12.20 - 12.30 |
Обід | 11.35 – 12.05 | 12.10 – 12.35 | 12.15 – 12.40 | 12.20 -12.45 | 12.30 – 12.55 | 12.30 – 12 55 |
Підготовка до денного сну. | 12.05 - 12.20 | 12.35 - 13.00 | 12.40 -13.00 | 12.45 -13.00 | 12.55 - 13.00 | 12.55 - 13.00 |
Сон. | 12.20 -15.00 | 13.00-15.00 | 13.00-15.00 | 13.00 - 15.00 | 13.00 - 15.00 | 13.00 -15.00 |
Поступовий підйом, гімнастика після сну, повітряні, водні, загартовуючи процедури | 15.00 - 15.25 | 15.00- 15.15 | 15.00-15.20 | 15.00-15.20 | 15.00 - 15.25 | 15.00 - 15.25 |
Полуденок | 15.25 - 15.50 | 15.15- 15.30 | 15.20 -15.35 | 15.20 -15.35 | 15.25 - 15.35 | 15.25 - 15.35 |
Ігри, спілкування, індивідуальні заняття, розваги | 16.10- 16.35 | 15.30 - 16.30 | 15.35 -16.30 | 15.00 -16.30 | 15.35 - 16.30 | 15.35 - 16.30 |
Прогулянка, повернення додому | 16.35 - 17.00 | 16.30-17.00 | 16.30-17.00 | 16.30-17.00 | 16.30 - 17.00 | 16.30 - 17.00 |
Коментарi