/Files/images/dityacha_bezpeka.gif

/Files/images/2893070w732r44il1.gif

null

/Files/images/2893070w732r44il1.gif

Наказ № 20 від 15.10.16.

План

проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Ставищенському ДНЗ (ясла-садок) №3

з 07 по 11 листопада 2016 року

День

тижня

Вікові групи дітей

І молодша група

ІІ молодша група

Середня група

Старша група

Понеділок,07листопада «Дитина і побут»

· Заняття «Щоб малята не хворіли»

· Бесіда «Що таке здоров'я?»

· Дидактичні ігри: «Маленькі пожежники», «Що спо-

чатку, а що потім?» (причини виникнення вогню), «Хороші та погані іграшки».

· Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом

· Моделювання ситуацій:«Хлопчик приніс у дитячий садок сірники», «Дівчинка бавиться телевізором - включає і виключає його»

· Рухливі ігри: «Загасимо вогонь» (ігри з піском і водою), «Передай картинку» (закріплення назв предметів побуту); «Будь обереж-

ним!» (повзання по гімнастичній лаві).

· Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Сам удома»

· Заняття «Небезпечні предмети»

· Бесіда «Користь та небезпека від вогню»

· Дидактичні ігри: «Що в мішечку?», «Опиши картинку» (призначення предме-тів побуту), «На що це схоже?» «Заборонні правила пожежної безпеки»,

· Сюжетно-рольові ігри: «Ми - пожежники» (опанування навич-

ками гасіння малого вогню) «Погасимо кицин дім»

· Читання творів художньої літе-

ратури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

· Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм-

ностей», «Сам удома»

· Моделювання ситуації«Заллємо вогонь водою (засиплемо піском)»

· Заняття «Причини виникнення пожежі. Професія пожежника»

· Заняття з конструювання«Пожежна машина»

· Бесіда «Вогонь- друг, вогонь- ворог»

· Дидактичні ігри: «Горить - не горить», «Що у кого?», «Що потрібно пожежникам для роботи?», «А що у тебе?» (картинки з предметами побуту).

· Рухлива гра «Пожежники на навчанні»

· Інсценізація казки «Кицин дім»

· Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

· СХД «Розфарбуй пожежну машину»

· Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Сам удома»

· Моделювання ситуації«Заллємо вогонь водою (засиплемо піском, зіб'ємо килимком)»

· Сюжетно-рольова гра «Кухарі»

· Перегляд відео «Уроки обережності» (ІІ пол. дня)

· Заняття «Сірник маленький, а біда велика»

· Розвага: «Світлофор моргайко».

· Бесіда: «Де живе електричний струм?», «Телевізійна небезпека»

· Дидактичні ігри: «Закінчи фразу», «Небезпечні предмети в руках дітей», «Можна - не можна?», «Що потрібно пожежникам для роботи?»

· Рухливі ігри: «Врятуй вірних друзів», «Хто швидше загасить вогонь?», «Знайди собі пару», «Пожежники на навчанні»

· Логічна гра «Ланцюжок слів» (сірник - папір, вогонь, пожежа…)

· Сюжетно-рольові ігри: «Сім’я»

· Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

· Розгляд ілюстрацій «Сам удома»

· Пошуково-дослідницька діяльність із свічкою «Припинення вогню без доступу повітря»

· Перегляд відео «Уроки обережності»

· Оформити пам'ятки для батьків та дітей:

· «Дії під час виникнення пожежі»,
«Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем»,

Вівторок, 08листопада

«Дитина і вулиця»

· Заняття «Як перейти вулицю?»

· Конструювання «Вузька дорога»

· Бесіда «Машини на нашій вулиці»

· Дидактичні ігри: «Добери за кольором», «Добери за формою», «Розкажи про транспорт» (порівняння легко-вої і вантажної машин), «Збери кубики в кузов».

· Рухливі ігри: «Горобчики і автомобіль», «Поїзд», «Біжіть до мене», «Літаки».

· Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт».

· Цільова прогулянка до проїжджої частини вулиці.

· Сюжетно-відображувальні ігри: «Водії».

· Читання творів художньої літера-тури та бесіда за їх змістом (на вибір)

· Моделювання ситуації «Хлопчик грається з м'ячиком біля проїжджої частини дороги».

· Заняття «Ми - пішоходи»

· Рухливі ігри: «Кольорові автомобілі», «Поїзд», «Горобчики і автомобіль», «Куди їдуть автомобілі?».

· Моделювання ігрових ситуацій: «Колобок на міській вулиці», «Незнайко заблукав»

· Дидактичні ігри: «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин), «Поведінка в громадському транспорті», «Місця для ігор на вулиці».

· Настільно-друкована гра «Ми їдемо, їдемо, їдемо...» (види тран-спорту: наземний, повітряний, водний)

· Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникну-

ти неприємностей», «Що добре, а що погано?»

· СХД «Машини на вулиці нашого селища» (розфарбовування)

· Пішохідний перехід до найближ-

чої вулиці (спостереження за різними видами транспорту)

· Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

· Заняття «Такі цікаві дорожні знаки»

· Бесіда«Як ми граємось на вулиці»

· Дидактичні ігри:«На чому люди їздять?», «Розкажи про картинку» (складання описових розповідей про машини спеціального призначення), «Правила спілкуван-ня з незнайомцями»

· Рухливі ігри: «Потяг», «Кольоро-ві автомобілі», «Горобчики і автомобіль».

· Сюжетно-рольова гра «Авто-містечко»

· Розгляд дидактичної картини"Види транспорту" та інших ілюстрацій із серії «Транспорт»

· Пішохідний перехід до найближ-

чої вулиці (спостереження за різними видами транспорту, закріплення ПДР)

· Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

· СХД з використанням ТРВЗ «Автомобілі майбутнього»

· Розгляд ілюстрацій із набору карток: «Як уникнути неприємно-

стей», «Що добре, а що погано?»

· Моделювання ситуації«Червоне світло застало посеред дороги»

· Інформація для батьків(ширма) «Безпека дорожнього руху»

· Заняття з малювання«Колобок на міській вулиці»

· Бесіди: «Про дорожні знаки», «Я йду до дитячого садка»

· Цільова прогулянка до зупинки пасажирського транспорту

· Сюжетно-рольова гра «Водії та пішоходи».

·

· Дидактичні ігри: «Наші друзі – дорожні знаки», «Друже, світлофор!», «Продовж думку» (перевірка знань про правила дорожнього руху), «Правила спілкування з незнайомцями», «Склади речення» (за опорними словами)

· Рухливі ігри: «Хто влучніший?», «Школа м’яча», «Пройди і не наступи», «Яка команда швидше збереться», «Перегони» (орієнтування за сигналами світлофора)

· Моделювання ігрових ситуацій:

· «Куди поспішають машини?» (складання творчих розповідей, закріплення знань про «спеціальні» види транспорту); «Мама намагається пройти з тобою вулицю в недозволеному місці. Які твої дії?», «До тебе звернувся незнайомець»

· Читання казки «Казка про правила дорожнього руху»

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Правила дорожнього руху», «Як уникнути неприємностей», «Що добре, а що погано?»

· Оформити пам'ятки для батьків:

· «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»

Середа, 09 листопада

«Дитина і гра»

· Заняття «Мої та наші речі. Догляд за ними».

· Бесіда «З ким можна спілкуватись, а з ким - ні?» (розгляд сюжетних картинок про особисту безпеку дитини)

· Дидактичні ігри: «Кожній речі - своє місце», «Що у кошику?» (предметні картинки), «Де живуть звірята, де живуть малята?» (з вико-

ристанням іграшок чи предметних картинок).

· Рухливі ігри: «Котик і миші», «Хто перший», «Знайди свій колір», «Біжіть до прапорця».

· Показ настільного театру «Вовк і семеро козенят» (бесіда за змістом).

· Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприємностей».

· Сигнал «Увага всім!».Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщення ДНЗ.

· Заняття «Увага: Небезпека»

· Бесіда «Особиста безпека дитини» (вміння користуватися східцями, бігати, стрибати, падати без травм, уникати небезпечних місць для ігор)

· Цільова прогулянка «Перші кроки до природи»

· Дидактичні ігри: «Що на картинці?» (опис предметів), «Небезпечні предмети

в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, дрібні предмети), «Кожній речі - своє місце» .

· Рухливі ігри: «Жмурки», «Хто перший», «Не наступи», «Знайди свій колір».

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Сам удома», «Як уник-

нути неприємностей»

· Моделювання ситуацій:

«Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дере-в'яних скалок тощо), «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» .

· Екскурсія на кухню (спостере-ження за чисткою овочів, роботою з ножем)

· Сигнал «Увага всім!».Практичне відпрацювання заходів з евакуа-ції дітей з приміщень ДНЗ.

· Заняття «Безпечні та небезпечні ігри та іграшки».

· Бесіда «Швидка допомога»

· Дидактичні ігри: «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні пред-мети), «Ліки та термометр - не для ігор», «Розклади на дві купки» (безпечні та небезпечні предме-

ти), «Хто яким інструментом працює?» (профе-сії та необхідні для них інструменти; правила безпеки користування інструментами)

· Гра-лабіринт «Допоможи їжачкам вибратися з небезпеки»

· Сюжетно-рольова гра«Нагоду-ємо ляльку» (безпечна пове-дінка за обіднім столом)

· Моделювання ситуацій:«Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на небезпечні предмети)

· Рухливі ігри (на вибір)

· Сигнал «Увага всім!».Практич-не відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщень ДНЗ

· Заняття «Сам вдома. Незнайомі предмети та речовини».

· Бесіда «Як уникнути неприємностей» (з розглядом ілюстрацій), «Комп’ютерна небезпека»

· Дидактичні ігри: «Що в торбинці у Незнайки?», «Кожній речі – своє місце», «Добре-погано», «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні предмети), «Ліки та термометр – не для ігор», «Будь обачним!» (закріплення практичних навичок у користуванні інструментами, побутовим обладнанням)

· Бесіди: «Небезпечні іграшки», «Без мами вдома сам»

· Рухливі ігри: «Гуси-лебеді», «Ведмідь і бджоли», «Мишоловка», «Хустинка».

· Моделювання ігрової ситуації «Допоможемо потерпілому» (правила надання першої долікарської допомоги)

· Спостереження за працею робітника з обслуговування приміщень під час

· ремонту обладнання

· Інсценізація казки : "Вовк і семеро козенят".

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Як уникнути неприємностей», «Сам

· удома»

· «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуації

· Робота з батьками:

· Консультація "Перегляд телепередач дошкільниками»

· Оформити пам'ятки для батьків:«Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку»

Четвер, 10 листопада «Дитина і природа»

· Заняття «Про безпеку треба дбати,правила поведінки у природі запам’ятати »

· Бесіда за змістом вірша «Коли киця сміється, а коли сердиться?»

· Дидактичні ігри: «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, корівку, гусочку, курочку, півника), «Вилікуємо ведмедика», «Можна - не можна», «Одягнемо ляльку на прогулянку».

· Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Кіт та миші», «Через струмок», «Спіймай комара», «Сонечко і дощик».

· Моделювання ситуацій: «Чому киця сердиться?», «Чому собачка гавкає, кусає і в дім не пускає?»

· Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти».

· Заняття «Таблетки та вітаміни» (ліки,овочі,фрукти)

· Конструювання «Паперовий човник» (для спостереження за ним на воді під час «повені»)

· Бесіда «Що корисно, а що шкідливо для нашого організму?»

· Дидактичні ігри: «Хто у кого?» (звірі та їх дитинчата).

чок?», «Заборонні правила пове-

дінки біля водойми», «Отруйні рослини, гриби», «Лікарські рослини»

· Рухливі ігри: «Мисливці та зайці», «Їстівне - неїстівне» (з м'ячем), «Мавпочки», «Конячки», «Кіт та миші».

· ДПД «Як утворюється вітер?» (віяло, вентилятор, подмухати на папірець)

· Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти»

· Заняття «Хто нас лікує? Добрі та злі мікроби»

· Бесіди: «Де живуть вітаміни? Шкідлива їжа», «Коли у тварин буває поганий настрій?»

· Дидактичні ігри: «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Свої та чужі домашні тварини», «Розваги на воді», «Хто скоріше і правильно одягнеться на прогулянку»

· Рухливі ігри: «З купини на купину», «Повінь» (лазіння по драбині), «Діти і вовк»,

· ДПД «Як пар перетворюється на воду» (накрити склом чашку з гарячою водою)

· Спостереження за птахами, білочкою, собачкою, кішкою на вулиці (визначення в поведінці тварин обачності, реакції на зовнішні чинники)

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Дикі тварини», «Свійські тварини»

· Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

· Заняття «Корисна та шкідлива їжа».

· Бесіди: «Небезпека в природі», «Як зберегти повітря чистим?», «Лікарські рослини для здоров’я та сили»

· Дидактичні ігри: «Екологічні знаки», «Гарні і погані справи», «Безпритульні тварини та поводження з ними», «Друзі та вороги здоров’я», «Лікує зелений колір» (про користь першої зелені: петрушки, цибулі, кропиви, кропу), «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Стихійні лиха»

· Рухливі ігри: «Карасі і щука», «Хитра лисиця», «День і ніч», «Гуси-лебеді», «Ведмідь і бджоли»

· Пошуково-дослідницька діяльність з водою (властивості води)

· Малювання на асфальті "Хай ніхто не марнує, що природа дарує".

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Природні явища», «Червона книга України».

· Моделювання ситуацій: «Собака гризе кістку», «Ти вдома сам і за вікном розпочався сильний вітер з дощем. Які твої дії?

· Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

· Робота з батьками «Разом з татами» (виготовлення годівничок)

· Консультація: «Нетрадиційні методи оздоровлення дітей. (Консультація,

· рекомендації щодо пальчикової гімнастики, точкового масажу, фіто-

· аромотерапії, інтенсивного загартування тощо).

П'ятниця, 11 листопада

«Здоров'я дитини»

· Заняття «Предмети гігієни. Викупаємо ляльку перед сном»

· Сюжетно-відображувальні ігри:«Полікуємо ведмедика».

Бесіди: «Чистота - важлива справа», «Звідки беруться бруднулі?»

· Моделювання ситуації«Ведмедик образився» (вчити дітей способів поліпшення настрою); «Посварилися- помирилися».

· Дидактичні ігри: «Що для чого?» (предметні картинки), «Корисно - шкідливо», «Що тут зайве?»

· Рухливі ігри: «Сонечко і дощик», «Знайди свій будиночок», «Дожени зайчика», «Пузир».

· Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

· Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприємностей?»

· Заняття «Небезпечна цукерка».

· Бесіда «Люди похилого віку. Ознаки здоров'я - нездоров'я»

· Дидактичні ігри: «Знайди місця, де чатує небезпека» (відбір карток з іграми в небезпечних місцях), «Корисна і шкідлива їжа», «Ознаки здоров'я і хвороби», « Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь; вміння бігати, стриба-

ти і падати без травм; безпечне користування східцями).

· Показ на фланелеграфі казки «Котик і півник» (вдосконалення навичок самозбереження)

· Сюжетно-рольова гра «Лялька захворіла»

· Рухливі ігри: «Піжмурки» (вчити дітей долати свої страхи), «Сонечко і дощик», «Ведмідь і діти», «Через струмок», «Сортуємо овочі»

· Моделювання ситуацій: «Незна-

йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людьми); «Шкідливі звички» (про небезпеку від шкідливих звичок)

· Розгляд ілюстрацій з набором карток «Режим дня», «Сам вдома»

· Читання творів художньої літератури; відгадування загадок (на вибір)

· Заняття «Мій розпорядок дня. Загартовування»

· Бесіди: «Бабуся захворіла. Ознаки здоров'я та нездоров'я»; «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом)

· Дидактичні ігри: «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров'я і хвороби», «Маски настрою» (зображення різних настроїв у дзеркалі)

· Інсценізація казки «Вовк і семе-

ро козенят» (вдосконалення навичок самозбереження)

· Сюжетно-рольова гра«Лікарня»

· Рухливі ігри (на вибір)

· Розгляд ілюстрацій «Режим дня», «Сам удома»

· Читання казки «Троє поросят»

(визначення наслідків легковаж-

ної поведінки)

· Моделювання ситуацій:«Незна-йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людь-ми); «Падіння з висоти» (обго-ворення наслідків падіння яєчка (людини) за казкою «Курочка ряба»)

· Заняття «Подорож у місто небезпек»

· Бесіди: «Мій друг занедужав», «Про мікроби і хвороби», «Допоможи собі сам!», «Чистота – запорука здоров'я»

· Дидактичні ігри: «Ознаки здоров'я та хвороби», «Корисні і шкідливі звички», «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом, газовими та електроприладами), «Корисна та шкідлива їжа»,«Я такий складний», «Екстремальна ситуація», «Як чинити, щоб менше хворіти? Ознаки здоров'я та нездоров'я».

· Рухливі ігри: «Перейдіть калюжу в калошах», «Зберіть гриби», «Передай м’яч»,«Вчимося падати»

· Ігровий тренінг «Правила надання першої допомоги», «Служби 101, 102, 103, 104»

· Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

· Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Уроки ввічливості», «Режим дня»

· Моделювання ситуацій: «Одягайся по погоді», «Служба порятунку»

· Читання творів художньої літератури (на вибір)

· Робота з батьками: Запропонувати батькам анкету: "Перевір себе і свого

· малюка".

Творча група: Остренко О. О. ,Осадча О.В.,Старуш Л.В.,Чечуй Г.Л. ,Міненко Т. В. ,Туболець Л.П. , Романченко І. А.

План проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Ставищенському ДНЗ (ясла-садок)№3«Сонечко» з 07 по 11 листопада 2016 року

Мета Тижня знань дитини з БЖД: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.

Завдання:

1. Підвищити ефективність навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя.

2. Поглибити теоретичні знання та практичні навички вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров'я і життя.

3. Формувати у дітей безпечний стиль поведінки в екстремальних ситуаціях. Навчити їх користуватися телефонами служб безпеки (101, 102, 103, 104), вивчити домашню адресу.

4. Формувати навички елементарної першої медичної допомоги, вміння надавати собі та ближньому першу допомогу (за БКДО).

5. Продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху, поведінки на вулиці, в транспорті, вдома.

6. Продовжити знайомити дітей з правилами протипожежної безпеки та поведінкою під час пожеж.

7. Формувати у дошкільників основи здорового способу життя. Пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків.

8. Інтегрувати родинне і суспільне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини.

Форми роботи з дітьми:

1. тематичні заняття з основ здоров'я (валеології, ОБЖД);

2. інтегровані заняття (різні розділи програми + ОБЖД);

3. ігрова діяльність;

4. театралізована діяльність;

5. свята, розваги, дозвілля, конкурси тощо;

6. бесіди (індивідуальні, колективні);

7. екскурсії, цільові прогулянки;

8. читання художньої літератури з використанням українського фольклору;

9. творча діяльність дітей;

10. психологічні тренінги;

11. психогімнастика;

12. пошуково-дослідницька діяльність;

13. моделювання ситуацій правильної поведінки в надзвичайних ситуаціях;

14. розв'язання логічних завдань, аналіз небезпечних ситуацій;

15. розвивальні дидактичні ігри з основ здоров'я;

16. бесіди, консультації для батьків;

17. виставка наочних посібників, наочної агітації для батьків.

/Files/images/422.gif

З 15.04 по 19.04 в ДНЗ №3 "Сонечко" пройшов тиждень знань з основ ОБЖД.

Дбати про життєбезпеку дітей, прищеплювати навички здорового способу життя, навчати правильно поводити себе в екстремальних ситуаціях – сьогодні це актуальне завдання для всіх дорослих. Адже у нинішній час діти дуже часто потрапляють у небезпечні, скрутні ситуації, вихід з яких не можуть знайти вірно.

Отож перед колективом нашого ДНЗ ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань- особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

/Files/images/Фото165.jpg/Files/images/Фото064.jpg/Files/images/Фото059.jpg/Files/photogallery/756/DSC04939.JPG

Фотоматеріали екскурсії до пожежної частини в фотогалереї.

/Files/images/422.gif

Кiлькiсть переглядiв: 5265

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.