/Files/images/8709a6df00.gif

/Files/images/1344.jpg

Розклад занять

в Ставищенському закладі дошкільної освіти «Сонечко» на 2023/2024 навчальний рік

День тижня

Групи

Понеділок

Ранній вій

«Бджілка»

Молодша група

«Ромашка»

Середня група

«Пізназко»

Середня група

«Калинка»

Старша група

«Дзвіночок»

Старша група

«Веселка»

1.Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною». «Комунікативний розвиток особистості» .

2.Здоров’я та фізичний розвиток.

1. Дитина у світі мистецтва. Музика.

2. Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене», «Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості».

1.Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене», «Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості».

2.Здоров’я та фізичний розвиток.(зал)

1.Природній світ : дитина у світі природи.

2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення.

(ліплення /аплікація)

Піший перехід

1.Інтегроване заняття з розділів « Предметний світ:що навколо мене; Соціальний світ:хто поряд зі мною «Комунікативний розвиток особистості».

2.Дитина у світі мистецтва. Музика.

3.Конструювання

(‖ пол..дня).

1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною».

2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація ).

Піший перехід

3.Конструювання (‖ пол..дня)

Вівторок

1. Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі.

2. Здоров’я та фізичний розвиток

1.Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі.

2. Здоров’я та фізичний розвиток (зал)

1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Дитина у світі мистецтва (музика)

1. Дитина у світі мистецтва (музика)

2.Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі.

1.Дитина в сенсорно –и пізнавальному просторі.

2.Природний світ: дитина у світі природи.

3.Дитина у світі мистецтва. Музика.

1.Дитина в сенсорно –и пізнавальному просторі.

2.Природний світ: дитина у світі природи.

3.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/живопис IV).

Середа

1. Дитина у світі мистецтва. Музика.

2.Комунікативний розвиток особистості.

Літературна скринька. Театральна мозаїка.

1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною».

2.Дитинау світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація).

1.Природний світ: дитина у світі природи

2.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/ Літературне образо творення)

Піший перехід

Театралізоване образоворення (‖ пол. дня)

1. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Літературне образотворення».

2. Здоров’я та фізичний розвиток (зал)

3. Театральне образо творення (‖ пол..дня)

1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене, Соціальний світ: хто поряд зі мною».

2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація).

Піший перехід

3.Театральне образо творення. (‖ пол..дня)

1. Інтегроване заняття з розділів « Предметний світ:що навколо мене; Соціальний світ:хто поряд зі мною », «Комунікативний розвиток особистості».

2. Дитина у світі мистецтва. Музика

3 Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол..дня)

Четвер

1. Природний світ: дитина у світі природи.

2. Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образотворення.

(малювання/ліплення)

1.Дитина у світі мистецтва. Музика

2. Природний світ: дитина у світі природи.

1. Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене», «Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості».

2.Дитина у світі мистецтва. Музика

1.Інтегроване заняття з розділів «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною», «Комунікативний розвиток особистості».

2.Дитина у світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (малювання)

3. Здоров’я та фізичний розвиток (‖ пол..дня)

1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо нас; Соціальний світ: хто поряд зі мною».

2.Природний світ: дитина у світі природи.

3. Здоров’я та фізичний розвиток. (ІІ пол.дня)

1. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Літературне образотворення».

2. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною».

3.Здоров’я та фізичний розвиток(зал)

П’ятниця

1(0). Дитина у світі мистецтва. Музика.

2. Дитина у світі мистецтва. Літературне образотворення»

1.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/ Літературне образо творення)

2.Здоров’я та фізичний розвиток

1.Дитинау світі мистецтва. Художньо – продуктивне образо творення (ліплення/аплікація).

2.Здоров’я та фізичний розвиток

1. Дитина у світі мистецтва (музика)

2. Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Предметний світ: що навколо мене; Соціальний світ: хто поряд зі мною».

1.Інтегроване заняття з розділів «Комунікативний розвиток особистості», «Літературне образотворення».

2.Дитина у світі мистецтва. Художньо-продуктивне образо творення (малювання/живопис IV).

3.Здоров’я та фізичний розвиток (зал)

1. Природний світ: дитина у світі природи.

2. Дитина у світі мистецтва. Музика .

3. Театральне образо творення (‖ пол..дня)

Режим дня

Режимні процеси

Ранній вік
«Бджілка»
(3-й рік життя)

Молодша «Ромашка»
(4-й рік життя)

Середня «Пізнайко»
(5-й рік життя)

Середня «Калинка»
(5-й рік життя)

Старша
«Дзвіночок»
(6-й рік життя)

Старша «Веселка»
(6-й рік життя)

Прийом дітей, огляд, спілкування, ігри

8.00 - 8.10

8.00 - 8.13

8.00 - 8.20

8.00 - 8.28

8.00 - 8.36

8.00 - 8.46

Підготовка та проведення ранкової гімнастики

8.10 -8.20

8.13 – 8.20

8.20 – 8.27

8.27 – 8.36

8.36 -8.46

8.46 – 8.56

Сніданок

8.20 - 8.50

8.20 - 8.45

8.28 - 8.49

8.36–8.56

8.46- 9.15

8.58 - 9.15

Ігри, підготовка до занять

8.50-9.15

8.45 -9.30

8.50 - 9.30

8.56 - 9.30

9.15-9.30

9.15 -9.30

Заняття

9.15 - 9.30

9.45

9.30-10.15

9.30- 10.15

9.30- 10.35

9.30 - 10.10

10.20 – 11.00

9.30 - 10.15

10.35 – 11 00

Підготовка до прогулянки, прогулянка

9.45- 11.20

10.15 - 12.00

10.15-12.00

10.35 -12.10

11.00- 12.20

11.00 - 12.20

Підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури

11.20- 11.35

12.00- 12.10

12.05-12.15

12.10-12.20

12.20 – 12.30

12.20 - 12.30

Обід

11.35 – 12.05

12.10 – 12.35

12.15 – 12.40

12.20 -12.45

12.30 – 12.55

12.30 – 12 55

Підготовка до денного сну.

12.05 - 12.20

12.35 - 13.00

12.40 -13.00

12.45 -13.00

12.55 - 13.00

12.55 - 13.00

Сон.

12.20 -15.00

13.00-15.00

13.00-15.00

13.00 - 15.00

13.00 - 15.00

13.00 -15.00

Поступовий підйом, гімнастика після сну, повітряні, водні, загартовуючи процедури

15.00 - 15.25

15.00- 15.15

15.00-15.20

15.00-15.20

15.00 - 15.25

15.00 - 15.25

Полуденок

15.25 - 15.50

15.15- 15.30

15.20 -15.35

15.20 -15.35

15.25 - 15.35

15.25 - 15.35

Ігри, спілкування, індивідуальні заняття, розваги

16.10- 16.35

15.30 - 16.30

15.35 -16.30

15.00 -16.30

15.35 - 16.30

15.35 - 16.30

Прогулянка, повернення додому

16.35 - 17.00

16.30-17.00

16.30-17.00

16.30-17.00

16.30 - 17.00

16.30 - 17.00


/Files/images/nasekomoe-67.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1763

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.